Az utóbbi pár hónapban többször is megfordultam a Kádár Étkezdében, ami a Klauzál tér egyik régi gyöngyszeme. Az éttermet 1957-ben alapította Kádár Béla, az elmúlt húsz évben pedig Orbán úr tulajdonában van a hely, aki egyben a szakács és a mindenkivel elbeszélgető host szerepét is minden gond nélkül betölti.
A téren sétálva alig lehet észrevenni a Kádárt, én amikor először voltam, simán elsétáltam mellette. Megéri észrevenni! Belépve az étkezdébe kockás terítő fogad, puritán evőeszközökkel, a falon megannyi ismert magyar és külföldi művész és sportoló fotójával (ezek a fotók erősítik a brandet). Szinte nincs olyan magyar olimpiai bajnok sportoló, aki ne fordult volna meg itt. A Kádárnak van egy erős törzsközönsége, akik nap mint nap itt fogyasztják el az ebédjüket, és mellettük sok turista jár még, meg hát a kíváncsiskodók.
(kép forrása: welovebudapest.com)
Minden asztalon van szalvéta (legegyszerűbb fajta) és az elmaradhatatlan szóda. Ami picit nekem csalódás volt elsőre, hogy nem ingyen van, én simán beleszámolnám inkább az ételek árába. Az ételekre nem kell sokat várni, a húslevesek mindig forróak, ahogy kell és a főételek is kellően melegek. Extra finom nekem a ludaskása volt, amit gombával készítenek. Mennyei élmény! Kedvesem legutóbb a képen látható meggyszószt ette krumplipürével és főtt marhahússal, egyből az iskolai menza jutott az eszébe, de hál’ Isten ez kellemes élmény volt számára. Elmondható, hogy az ételek finomak, de extrára ne számítsunk. Egy kedves barátommal is beültem enni jó másfél hónappal ezelőtt, és kérdeztük, hogy van-e rizibizi, mire a tulajdonos úr mondta, hogy nincs gomba, így nem tudnak adni, de máskor szóljunk előre, és akkor lesz. Ez a mondat kettő nagyon fontos információt rejtett számunkra: 1. A rizibizit valaki gombával készíti. 2. Rugalmasak.
(meggyszósz marhahússal és krumplipürével forrás: a szerző)
A Kádár nem egy fine dining étterem. Vannak napi ajánlatok, és emellett pedig állandóan kérhető fogások.
Kiszolgálás/felszolgálás: Én eddig mindig ugyanazzal a két felszolgáló hölggyel találkoztam, akik nagyon kedvesek, beszédesek, segítőkészek. Mindenhol ilyennek kellene, hogy legyenek a felszolgálók. A borravalót is nekik kell adni, vagyis hát én nekik szoktam, nem pedig a tulajdonosúrnak, aki a pénztárgép mögött ül :)
(Belülről igazi retro feeling, bocs a kép minőségéért, telefonnal csináltam)
Tisztaság: Tiszta minden, semmi probléma sincs ezen a téren sem!
Toalett: Na igen, ezt egy picit gyengepontnak érzem, az a baj, hogy a toalettben is megállt az idő…
Eladóhelyi kommunikáció: Étlap egy kétoldalú A/4-es papírlap, semmi flanc. Talán egy kicsit többet érdemelne, kicsit igényesebbet.
(ez tábla mindent visz! :D )
Facebook oldal: Na az nincs..
Weboldal: Ne csodálkozzatok, de weboldal sincs!
Ami van az egy Google+ oldal, de az sincs nagyon frissítve, viszont ott találunk értékeléseket a Kádárról. Érdekes szakmai kérdés, hogy kell-e egyáltalán a Kádárnak az online megjelenés vagy a közösségi média? Szerintem igen, mert hiába megy most még a szekér, de kiöregedik a törzsvendégköre. Nem beszélve arról, hogy mennyivel többet is hozhatna az online megjelenés, mint ami van.
A nyitva tartása is egy élmény, 11:30-tól van nyitva 15:30-ig. Hétfőn és vasárnap zárva.
Én még biztos, hogy meg fogok fordulni a Kádárban, hiszen soha nem okoz csalódást, megfizethető is, és olyan jól esik a felszolgáló hölgyek odafigyelése. Szívből ajánlom nektek is!
Lájkold a MarketingArcot a Facebookon és így nem maradsz le az új bejegyzésekről és különféle marketinggel kapcsolatos érdekességekről! www.facebook.com/marketingarc
Ha tetszett a bejegyzésem lájkold és oszd meg légy szíves. Ha Google Plust használsz nyomj egy +-t! :) Köszönöm!