2014.03.09.
23:03

Írta: imarcsika

New York neked is megér egy estét


open_1.jpgVan egy kis bugyuta szokásunk, miszerint akárhányszor elhaladunk a New York Palota előtt, Szilárd mindig megjegyzi, hogy milyen gyönyörű ez az épület, én pedig mindig érdeklődve megkérdezem, hogy mi is ez, mert mindig elfelejtem. Erre ő ilyenkor csillogó szemekkel elmeséli, hogy ez bizony a New York Palota, ami a Boscolo csoport által lett felújítva, és hogy szerinte ez a világ legszebb hotele, és ő bizony akárhányszor erre téved, mindig teljesen lenyűgözi a látvány.

Közeledik a Szilárd nap, így gondoltam utánanézek, hátha akad olyan program a kávéházban, amivel meglephetem névnapjára. Szerencsére a három nyelven is elérhető honlapjukon azonnal megpillantottam a BÁRZONGORISTA 2014 menüpontot, ami az idei év bárzongorista versenyére utalt, melyre bárki jelentkezhetett tavaly november végéig. Kicsit böngészve az oldalt, ahol egyébként minden információ precízen megtalálható az eseményről, pillanatok alatt el is dőlt számomra, hogy ott a helyünk, hiszen minden adott a jó szórakozáshoz: imádjuk a helyet, a bárzongorát is, és nem utolsó sorban a jegyár is nagyon csábítónak tűnt. Két fajta jegy közül lehet választani, az egyik egy süteményt és egy kávéspecialitást tartalmaz 2500 Ft-ért, amit nagyon barátinak gondoltam, a másik pedig egy főételt, egy pohár bort vagy üdítőt, valamint kávét 5000 Ft-ért fejenként. Végül is a vacsorajegyes megoldás mellett döntöttem, gondoltam erről úgyis mindenképpen írni szeretnék majd, pláne hogy az étlapon szereplő átlagos 3-6 ezer forintos főételekből kiindulva fejenként 2500 forint pluszt biztosan mindenképpen megér a dolog, azt meg ugye nem kell senkinek sem ecsetelni, hogy enni amúgy is szeretünk. Így március 3-án a világ legszebb kávézójába, a New York Kávéházba vettük az irányt.

19_2.jpg

Az este folyamán hét versenyző mérette meg magát a Szentpéteri Csilla, Nyári Károly és Esze Jenő személyéből álló zsűri és a telt házas közönség előtt.

1_3.jpgAz épület egyszerűen tényleg mesés, pár éve egyszer kávéztam már itt ügyfelekkel, és Szilárd is járt már itt többször üzleti megbeszéléseken, de az esti fények pompája mégis teljesen más arcát mutatta a kávézónak és a hotelnek, mint amit nappal eddig tapasztalhattunk.

ételek.jpgKifejezetten családiasnak éreztem a hangulatot, a csodálatos fények és az egész hely atmoszférája nagyon magával ragadó, a személyzet is természetesen szuper kedves, az ételek pedig önmagukért beszélnek. A verseny vége felé volt egy kisebb malőr, ami némi szerelést igényelt, de ez alatt Szentpéteri Csilla profi módon lereagálta a helyzetet, és kínos csend helyett érdekes sztorikat hallhattunk nagy íróink mindennapjairól a XX. században virágkorát élő kávéházban. 

 

Kiszolgálás/felszolgálás:

25_2.jpgKicsit nehezen lehetett elkapni egy-egy pincért, de ezt betudtuk annak, hogy tényleg telt ház volt mindenhol, viszont a főételek nem érkeztek egyszerre az asztalunkhoz, ami lássuk be, nem tűnt túl profi kivitelezésnek, valamint a pincér egy másik asztalnál próbálkozott a megkésett étel felszolgálásával. De a kellemetlenségért elnézést kért. Viszont a Theodora ásványvizet Szentkirályi-s pohárban szolgálták fel, amin azért mi meglehetősen meglepődtünk. Egy luxus kategóriájú hotel éttermében ilyen bakit nem lenne szabad elkövetni, ez legfinomabban szólva is márkarombolásnak számít. Én biztosan nem örülnék neki, ha a termékemet a konkurencia poharából szürcsölgetné a vendég.

Tisztaság:

6_3.jpgNálam a tisztaság mérvadója mindig a mellékhelyiségnél kezdődik, ha ezzel minden rendben van, akkor általában már csak remélni tudom, hogy a konyhában is rend és béke uralkodik. Nem tudom, itt mi történhetett, lehet hogy tényleg pont kifogtam azt a pár percet a New York kávéház teljes történelméből, amikor a wc-ben káosz uralkodott, de engem ez a látvány fogadott. A nyomógomb a földön hevert wc papír cafatokkal egyetemben. Így bementem egy másik wc-be (összesen két női wc található a mosdóban), ahol pedig az ajtó bezárása okozott némi problémát. Később, amikor újra visszamentem, a probléma orvosolva volt, így lehet, hogy tényleg csak pont sikerült elkapnom ezt az áldatlan állapotot. Ezt leszámítva a kézmosó rész is csodaszép és egyébként tiszta volt.

7_4.jpg

Eladóhelyi kommunikáció:

50.jpgHatalmas piros pont jár azért, amiért külön erre az estére készítettek egy ízlésesen kinyomtatott menüsort, valamint az általános étlap is nagyon szép képekkel illusztrált, magyarul és angolul megírt, kifejezetten mutatós darab. Az asztalra kihelyezett cukor, édesítő, barna cukor természetesen mind ízlésesen logózott.

Az kicsit kínos volt, hogy nem egyeztettek egymással előre, hogy meddig árusítják az előtérben a jegyeket a májusi gálára, ami egyben a döntő is, így amikor azt javasolták a szünetben, hogy nyugodtan érdeklődjünk a jegyekről az előtérben, sajnos hűlt helyüket találtuk már csak a rendezvényszervezőknek, akik valóban ott voltak, amikor megérkeztünk.

Külön meglepetéssel töltött el minket, hogy bár a vacsorajegyes menüben nem szerepelt, de mégis mindenki kapott egy szelet süteményt is, ez igazán jófejség volt az étteremtől. Ennek természetesen nagyon örültünk, ráadásul nekem külön nagyon tetszett, hogy a desszert kinézete a hangjegyes csokidísszel szerintem nagyon stílusosan illeszkedett az este témájához, íme egy kép erről is:

28_1.jpg

Facebook:

Két oldalt is kiad a Facebook keresője, mégis csak egy érhető el, valószínűleg duplikáció lehetett, és az egyik oldalt megszüntethették, de a kereső még mindig kiadja. Sajnálatos módon pont az az oldal tűnt el, ahol már közel 13500 ember be is jelentkezett, így most 2017 rajongóval és 1250 bejelentkezéssel büszkélkedhetnek, ami azért lássuk be, igen karcsú egy luxus szállodának. A két oldalt simán össze lehetett volna fésülni ÍGY, ez által ráadásul a rajongók száma is összeadódott volna.

fb.jpg

 

Ami ugyancsak nem túl frappáns megoldás, és erről is egy korábbi blogbejegyzésben már értekeztem, hogy sajnos ők is magyarul és angolul is írnak egy-egy poszton belül, pedig ezt is annyira egyszerűen lehetne profin csinálni, pont ÍGY!

49.jpg

Ettől függetlenül közepesen aktívak, sajnos a napi egy poszt átlag sincs meg, pedig a célcsoportjuk ott van, írtak is róluk minden szépet nekik az ajánlásokban, de valahogy sajnos senki nem foglalkozik velük. 

Honlap:

Mint korábban említettem, a honlap három nyelvű, eléggé informatív, mondjuk nekem nem igazán a szívem csücske, hogy mindent pdf-ben lehet csak megtekinteni, egy webdesigner és programozó valószínűleg nálam sokkal jobban fogná a fejét a látottak alapján, de ettől függetlenül használható, bár néhány kép minőségén tudnék mit javítani. 2014-ben azért ennél profibb honlapot is el tudnék nekik képzelni, de az mindenképpen pozitívum, hogy az oldal rendszeresen frissítve van.

Foursquare: 

Nagyon szépen karbantartott Foursquare oldaluk van, jár a piros pont ezért is! :)

Mindent összevetve, az este zseniális volt, és ha nem szakmai szemmel tekintünk az apró részletekre, akkor tényleg egy feledhetetlen estét töltöttünk el a világ legszebb kávéházában. Lássuk be, az étlapot lapozgatva egy átlag magyar ember sajnos nem igazán engedheti meg magának, hogy itt költsön el egy romantikus vacsorát, de ez a poszt nem is egy luxus szálloda/étterem árait hivatott ecsetelni, hanem inkább pont azt, hogy mennyire jó dolog, hogy egy átlag ember számára is elérhető áron, ilyen igényes programokat ki lehet fogni egy luxus hotelben/kávézóban Budapesten. Arról nem is beszélve, hogy tényleg egy pillanatra sem éreztük feszélyezve magunkat, ezért is külön dicséret a személyzetnek.

Nem mellesleg, az elődöntőből 3 versenyző jutott tovább, szerencsére pont a mi kedvencünk is benne volt, a hab a tortán pedig az volt, hogy a kedvencünk bátyját a zsűri szavazta be a folytatásra, így nem csak mi, de az egész család majd kiugrott a bőréből, amikor ezt bejelentették.

43.jpgHazafelé menet pedig utolsó emlékképnek ez a bácsi fogadott minket, nekem méltó zárása volt egy remek estének annak a szemtanúja lenni, ahogyan percekig mozdulatlanul állva szemlélte az étteremben zajló eseményeket, ki tudja, talán fiatal korában ő is ebben a teremben muzsikált át hosszú-hosszú éjszakákat?

 

 

 

 

 

 

Az estéről készült összes képet az alábbi képgalériában nézheted meg, klikk:

További marketinges okosságokért lájkold a Facebook oldalunkat! Ha tetszett a bejegyzés lájkold és oszd meg az ismerőseiddel vagy nyomj rá egy pluszt! ;) Köszönjük!

18 komment

Címkék: Boscolo Gasztro Híres Online kommunikáció Nyári Károly Szentpéteri Csilla

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmetmarketingarc.blog.hu/api/trackback/id/tr885845834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter2014 2014.03.10. 14:28:52

Ez egy jó poszt. Asszem elkezdem nézni a programfüzetüket.

Amúgy minek menne az ember egy szállodába?
Így legalább van kifogás rá :)

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2014.03.10. 14:43:21

@ZF2: Köszönjük! :) Igyekeztünk! Igen, így tényleg volt okunk arra, hogy bemenjünk! :) Ráadásul még jó ok is volt! :)

imarcsika 2014.03.10. 15:00:10

@ZF2:
Köszi, igen, tényleg érdemes alaposan átböngészni! :)

Momina 2014.03.10. 17:21:09

Épp most készülök egy csajos vacsorára invitálni a barátnőket oda, így ez a beszámoló épp jókor jött!

imarcsika 2014.03.10. 17:22:19

@Momina: Akkor javasoljuk a március 24-i elődöntőt, ha még van rá jegy! ;)

ChamotoxT 2014.03.11. 01:44:57

Én mondjuk késő este és rendezvényen kívül tértem be a felújítás óta és valóban kellemes a hely, bár ordas módon drága a nyújtott szolgáltatáshoz képest. (őszintén nem nagyon tudok olyan szolgáltatási szintet elképzelni, ami megfelelne annak az árszínvonalnak, pedig nem kevés helyen fordultam már meg az életemben)
Viszont a szállodáról, ott megszálló, valamint idegenvezető barátaimtól eddig csak rosszat hallottam. Akik privát úton vették igénybe a szállodát, azok mind apróbb-nagyobb hiányosságokra panaszkodtak: kétes tisztaságú fürdőszoba, esetleg hiányzó zuhanyfüggöny, vagy épp sötétítő függöny, ami valljuk be, olyan modern luxusszobáknál, amik a körfolyosós gangra néznek és a fürdőkád a szoba közepén van, egy légtérben az ággyal, meglehetősen kellemetlen tud lenni. Vagy mondjuk az ágynemű hiánya, de hallottam már olyat is, hogy elfelejtették, hogy széttörte az előző vendég (vagy más) a villanykapcsolót és csak úgy lógott a falból a vezeték.
Idvez ismerőseim pedig a szervezettség hiányára szoktak panaszkodni. Pl. a recepció nincs kapcsolatban a boy-szolgálattal, azaz megjön a csopi, bőröndöket (névvel ellátva) bepakolják az előtérbe, de a boyoknak nincs meg a szobalista, így a kedves vendég hiába várja a kifizetett szolgáltatást a szállodától, név szerint, hogy a szobájába felvigyék a bőröndöt. Ilyen esetben az idvez dolgozik pluszban, mivel a shift manager csak megvonja a vállát.
De én is tapasztaltam furcsaságokat. Pár hónapja a főbejárat felőli fotocellás ajtó belső oldalán felszigszalagozottan lógott az ajtó kontroller doboza, eléggé fura módon, amit ugye nem illene megtenni, plusz itt-ott mindenféle kábelek lógtak bele a világba. Pár nappal később még mindig így volt...
Szóval, míg a kávéház szép és kellemes (és bazi drága), addig a szálloda eléggé olaszosan-magyarosan működik.
Inkább a Royal szállóban lévő Szamos cukrászdába szeretek menni. Kedvesebbek, olcsóbb, finomabb. És Csüt-Pént-Szomb délután négytől kb. ott is van bárzongorista, aki kiválóan érti a dolgát. :)

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2014.03.11. 08:35:27

@ChamotoxT: Szállodát még nem tapasztaltuk meg! A WC-t azt láthattad a bejegyzésben. Mi a személyzettel kapcsolatban csak pozitívat tudunk mondani! A Szamos jó választás! :)

Nesebar 2014.03.11. 11:18:36

Maradok a Párizsi Kávéháznál, az Andrássyn, ott még soha nem csalódtam.

Balázs Miklós 2014.03.11. 11:58:06

Én volnék, aki a Boscolo Budapest Facebook-oldalát karbantartja. (A New York Cafénak egyébként saját Facebook oldala van, az nem az én hatásköröm.)
Köszönöm a tanácsokat. A következőket szeretném hozzátenni:
Nálam, ha asztali PC-n a privát profilomon beírom a keresőbe, hogy Boscolo, akkor a "Boscolo Budapest, Autograph Collection" oldalt hozza ki elsőnek. Nem tudom, mi az oka annak, hogy más eszközön esetleg még mindig a régi, inaktivált oldalt listázza elsőnek a Facebook. Ha viszont az ember rákattint a régi, "Boscolo New York Palace Luxury Hotel" oldalra, akkor automatikusan átirányítja a rendszer a "Boscolo Budapest, Autograph Collection" oldalra, és kiírja, hogy "Boscolo New York Palace Luxury Hotel was merged with this page" "You were automatically redirected because Boscolo New York Palace Luxury Hotel was merged with this page". Azaz a hiányolt "összefésülés" már rég megtörtént, de a likeok és checkinek száma mégsem adódott össze. Fogalmam sincs, mi ennek az oka, szívesen várom az építő jellegű ötleteket, mert engem is mindig bosszant ez.
A checkinek száma pedig azért alacsony a Boscolo Budapest oldalán, mert a szálloda WiFi-hálózatára csatlakozva valamiért ritkán a Boscolo Budapest az első a listában, sőt, sokszor egyáltalán nem is jelenik meg, ehelyett több száz méterre lévő dolgokat ajánl fel checkinre a Facebook. Ennek az okáról szintén fogalmam sincs, erre is szívesen várom az építő jellegű ötleteket, mert ez is rendkívül bosszantó, és semmi értelmes javaslatot nem találtam még ennek kiküszöbölésére.
A nyelvi résszel bevallom, nem feltétlenül értek egyet, több okból sem, de ezeket most nem fejteném ki. (Amúgy ismerem a post targeting by location/language lehetőséget.)
Tényleg szívesen várom az ötleteket a mergelt oldal likejainak és checkinjeinek átvitelére, és a checkin-problémára is!
Köszönöm!

Balázs Miklós 2014.03.11. 12:04:51

Még azt elfelejtettem hozzátenni, hogy a "Boscolo New York Palace Luxury Hotel" oldal az a Facebook által automatikusan létrehozott oldal: "This Page is automatically generated based on what Facebook users are interested in and not affiliated with or endorsed by anyone associated with the topic."
Tehát arra tudok csak gondolni, hogy ezért nem lehet normálisan mergelni a like-okat és a checkineket.

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2014.03.11. 16:37:03

@Balázs Miklós: Kedves Miklós, érdekelne minket, hogy miért nem értesz egyet a nyelvi kérdésben! Van hely itt, nyugodtan fejtsd ki! :)

Balázs Miklós 2014.03.11. 19:11:49

@Héjj Szilárd MarketingArc: Kedves Szilárd!
Kössünk üzletet: előbb kérlek, reagálj a hozzászólásaim többi részére, mert tényleg érdekel egy szakértő véleménye egyrészt arról, hogy a likeok és checkinek száma miért nem adódott össze mergelés után sem, másrészt a leírt checkin-problémáról. Utána meglátom, mit tehetek érted.:)

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2014.03.14. 17:49:18

@Balázs Miklós: Elvileg össze kellett volna, hogy adódjon a lájkok száma, a chekinek számát nem adja össze. Mikor történt az egyesítés?

Balázs Miklós 2014.03.16. 13:18:47

@Héjj Szilárd MarketingArc: Hát igen, elvileg. Pont ez a kérdés, hogy gyakorlatilag miért nem adódtak össze. Sajnos nem tudom, pontosan mikor történt az egyesítés, mert én 2013. júliusa óta foglalkozom az oldallal, de akkor már egyesítve volt az automatikusan létrehozott oldallal.

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2014.03.16. 14:19:20

@Balázs Miklós: uh, akkor már régen meg kellett volna, hogy történjen! Írtatok a Facebooknak?

Balázs Miklós 2014.03.16. 18:25:47

@Héjj Szilárd MarketingArc: Igen, de természetesen semmit nem reagáltak. Most újra írtam a "Your Feedback about Pages" opciónál, hátha történik már valami. Igazból töröltetni szeretném az automatikusan generált oldalt, de eddig már kb. 20-szor jeleztem, hogy Duplicate, és semmi nem történt.

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2014.03.16. 18:51:46

@Balázs Miklós: :( Sajnos én is tapasztaltam hasonlót! De ne hagyd őket élni!

Balázs Miklós 2014.03.18. 14:24:48

@Héjj Szilárd MarketingArc: Rajta vagyok az ügyön.:)
Most már leírom a 2 kifogásomat a nyelvi észrevételeddel kapcsolatban:
1. A rajongóink pillanatnyilag 45 országból 36 nyelven használják a Facebookot, én angolul és magyarul posztolok. A magyaroknak magyarul posztolás nem téma, a Language-hez megadnám a magyart. Na de a többi 35 nyelvet viszont egyesével kellene megadnom minden posztnál! Ugyanis csak a nyelvek hozzáadásának lehetősége áll fenn, olyan opció sajnos nincsen, hogy "összes nyelv, kivéve pl. magyar".
2. Tegyük fel, valahogy megoldanám a magyar-angol szétválasztást. Ez esetben tehát minden olyan rajongónk, aki magyarul használja a FB-t, azt látná, hogy csak magyarul posztolunk. Viszont az átlag felhasználó - pl. aki nem page admin - nem tudja, hogy van ilyen nyelvi célzási lehetőség, nem jutna eszébe, hogy "biztos a külföldieknek angolul posztolnak". Mire gondolna tehát az átlag magyar felhasználó ilyen esetben? Arra, hogy "Ezek meghibbantak?! Miért csak magyarul posztolnak?!" Ezt pedig mindenképpen el szeretném kerülni, mert a rajongóink igen nagy hányada magyar, és nem megengedhető, hogy úgy tűnjön nekik, ostobaságot csinálunk.
süti beállítások módosítása